Přednáška v Astře

09.02.2010 12:42

 

 

Dnes 11. 3. 2009 jsem byla s Keesi, Jiříčkem, Honzou a jeho dcerou v Astře na Jižních svazích na přednášce o canisterapii pro děti. Pracovat s dětmi mě moc baví, takže každá přednáška je pro mě velkou výzvou, snad si všichni zúčastnění z toho, co řeknu nebo předvedu, vezmou alespoň hrstečku nějakých poznatků.

Děti byly jako vždy super a tvářily se, že je to velmi baví. Pustili jsme krátké video, aby navodilo atmosféru, Honza nám popovídal něco o canisterapii a seniorech, předvedl nám s jeho fenkou Florou pár cviků poslušnosti, jelikož i tohle ke canisterapii patří. Já jsem povídala  o polohování a dětech s DMO ( jen krátce jelikož tohle téma je pro menší děti složitější, ale zároveň je dobře, že se jim dostává canisterapie do podvědomí ), Kessi předvedla co navíc se dá takový pejsek naučit, jako je třeba couvání, otočky a jiné. A taky s pomocí mého syna Jiříka jsme dětem předvedli polohu ,, vajíčo" ( je to poloha, kde si děťátko chrání při napadením psa důležité místa na těle ), popovídali jsme si jak přistupovat k pejskům volně pobíhajícím ( to spíše nepřistupovat! ) a taky k pejskům které známe. Pak si děti vyzkoušely polohování a to byla část, která se jim nejvíce líbyla.

Florinka a Kessinka byly moc šikovné a tímto je velmi chválím a dávám dík, za to, že máme tak bezva pejsky, kteří nám umožňují se právě canisterapii a všemu kolem ní věnovat. Taky děkuji Honzovi, jeho dceři a mému synovi Jiříčkovi za pomoc.

 

 

 

 
 

 

 

https://www.canisterapie-zlin.cz/i/s/zlin.gif