Jak jsem jela s Kessi na zkoušky

10.03.2010 13:10

V sobotu 6. 3. 2010 jsem se měla s Kessi zúčastnit tzv.: Opakovaček, zkoušky povahových testů psů. V pátek jsem si zabalila vše potřebné, pet pas Kessi, certifikát - jelikož se musí předkládat, Kessinčinu tašku, kde má velmi důležité a potřebné věci :-) ( několik balónků, šňůra na přetahování, pamlsky a nyní méně potřebné věci jako je deka, ručníka a miska na vodu:-) ), Věci pro Adámka jsem si řekla že zbalím až ráno. Uléhala jsem s pocitem jak jsem pečlivě nachystaná a přemítala jsem si v hlavě, co musím vzít Adámkovi. Jiříček byl domluvený, že bude celý den u babičky a s bratrancem si zajdou na místní svah zalyžovat, prostě taková příjemně prožitá sobota.

     Má idilka skončila dříve než začala, úderem brzských ranních hodin se Adámek vzbudil a byl nevrlý, jakmile jsem se pro něj zklonila do postýlky, věděla jsem, že je po výletu. Od maličkého sálalo takové teplo, že i bez teploměru se nedalo přehlédnout Adámkovo rozpálené tělíčko.

Teploměr jen vše ujistil, tudíž jsme výlet absolvovali, nikoli však na Liščí Mlýn, ale na zlínskou dětskou pohotovost.

Nový termín zkoušek máme s Kessi 5. - 6. 6. 2010 ve Větřkovicích, snad nám to již nic nepřekazí:-).

Tímto chci poděkovat paní Monice Olbrechtové za vstřícné chování a taky celé porotě.


https://www.canisterapie-zlin.cz/i/s/zlin.gif